• 06-11-2024, 13:48:36
    #1
    Merhaba arkadaşlar bir tanıdığım Küba'dan Puro getirmişti baska arkadaşa vermiştim tekrar getirdi dedim bu sefer içeyim ama bende bu kültür yok
    Bir kac tavsiye alabilirim özellikle sondurdukten sonra nasıl muhafaza edilmeli nemli saklama posetide var ama koku çok yapar diye düşündüm biraz tecrübeye ihtiyacım var Puro kültürü olan arkadaşları bekliyorum.
  • 06-11-2024, 13:50:54
    #2
    amerikan oyunu başka birşey değil
  • 06-11-2024, 14:10:24
    #3
    Aaah hocam başladığın işi bitir 😁 hepsini iç
  • 06-11-2024, 15:50:04
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Cafeye gidiyoruz bazı arkadaşlar puro içiyor. Çok fena sövüyorum açık alanda insanların olduğu yerde içenlere. Sigara kötü kokuyor diye hayıflanırken şimdi de insanlar pro içmeye başladı.. Lütfen insanların bulunduğu ortamda içmeyin Arabanın egzozuna ağzımızı dayamışız gibi kokuyor. O derece kötü.
  • 06-11-2024, 17:35:46
    #5
    ben de aldım bir tane puro. sigarayı bırakıp puroya geçmeyi düşünüyorum. bilgili arkadaşlar varsa yararlanmak isteriz.
  • 07-11-2024, 02:33:49
    #6
    Biz artık forum olarak sigara içemiyoruz. tütüne başladık :d sorduğun soruya bak