Bir kac tavsiye alabilirim özellikle sondurdukten sonra nasıl muhafaza edilmeli nemli saklama posetide var ama koku çok yapar diye düşündüm biraz tecrübeye ihtiyacım var Puro kültürü olan arkadaşları bekliyorum.
5
●218
Arabanın egzozuna ağzımızı dayamışız gibi kokuyor. O derece kötü.