Cafeye gidiyoruz bazı arkadaşlar puro içiyor. Çok fena sövüyorum açık alanda insanların olduğu yerde içenlere. Sigara kötü kokuyor diye hayıflanırken şimdi de insanlar pro içmeye başladı.. Lütfen insanların bulunduğu ortamda içmeyin Arabanın egzozuna ağzımızı dayamışız gibi kokuyor. O derece kötü.