Merhaba arkadaşlar bir tanıdığım Küba'dan Puro getirmişti baska arkadaşa vermiştim tekrar getirdi dedim bu sefer içeyim ama bende bu kültür yok
Bir kac tavsiye alabilirim özellikle sondurdukten sonra nasıl muhafaza edilmeli nemli saklama posetide var ama koku çok yapar diye düşündüm biraz tecrübeye ihtiyacım var Puro kültürü olan arkadaşları bekliyorum.