Sana cevap veriyim ben burada , sonra moderatörler gelsin sen son mesajı yazdıktan sonra konuyu kilitlesin dimi ? Benim cevap hakkım yalan olsun.
Sen çok iyi bir sistem oturtmuşsun, böyle bir sistem bende oturtursam yazarım sana.
Öncelikle o sözün tam olarak nasıl olduğu oku.
Bize oy vermezseniz hizmet alamazsınız demişti.Milliyette böyle yazmıştır.
Buradada ne demek istediğini sen kafana göre çeviriyorsun.
Bende bu sözden şunu anlıyorum :
Alıntı
Eğer bize oy vermeyipde diğer partilere oy verirseniz. Oylarınız boşa gider çünkü onlar parayı cebe indirir , yalan ederler parayı . Bugün savunduklarına yarın karşı çıkarlar onlar. Size hizmet gelmez. Size gelecek hizmet boş gaz olur.
diye anlıyorum.
Ve cümlenin asıl amacıda budur zaten.