Cevabıma böyle saçmalayıp espritüel tarzda mesajlar yazmaya çalışmak ama aslında hiç bir espritüel yanı olmayan mesaj atarak, önceki mesajında bana dediğin gibi farklı yöne çekmek banada sökmüyor.
Sen her konuda siyasete çek mesajları atatürk konusunda bile bunu yap sonra rejim tartışmasına dönmesini istemiyorum de. Bu ne tas ne hamam.
Ayrıca beni birşey içirip göndermiyorlar ve kimsedende akıl almıyorum. Ama sizi o devrimci ayaklarıyla nasıl gazlıyıp gönderiyorlar onu öğrenmek isterdim. Nasıl yıkıyorlar böyle beyninizi, ve olamayacak kadar gerçeksiz bir rüya olan devrim hikayelerinde oynatıyorlar.
Bencede silinsin mesajların