Ama sizi o devrimci ayaklarıyla nasıl gazlıyıp gönderiyorlar onu öğrenmek isterdim. Nasıl yıkıyorlar böyle beyninizi, ve olamayacak kadar gerçeksiz bir rüya olan devrim hikayelerinde oynatıyorlar.
şahsi fikrim, mrmanson bu arkadaşın bu yazısı bence doğru.Bende seni dikkatle takip ediyorum.Sana katıldığım noktalar var katılmadığım noktalar var.
bu kadar aktif üye 1 foruma çok fazla temizlik yapmak lazım. ya da bu tür konulara hiç girmemek lazım. adam güzel bi hikaye eklemiş neyin davasını yapıyorsunuz ya ?