• 03-11-2024, 15:14:46
    #1
    Selamun aleyküm üstadlarım hayırlı pazarlar herkese

    Burada elbet bilgili birileri vardır diye bu soruyu sizlere sormak istedim.

    Abim gibi gördüğüm bir kuzenim 2 sene önce bir polo almıştı , aracı bu zamana kadar sorunsuz kullandı ancak araç geçen hafta motoru sorun yapması nedeniyle 34.000 tl masraf açtı. Aracı hor kullanmayan düzgün kullanan biriydi

    Kuzenim de acaba aracı aldığımızda çarpıldık mı diye triplere girdi Aracı bir galeriden almışlar o zamana göre emsallerinden biraz pahalıya satılmış o zaman aracı beraber galericinin götürdüğü ekspertizde kontrol etmişler 1 parça değişen ve full temizlik boyalıymış araç 6 bin tl'de parça parça tramer varmış . Aracı aldıkları galericide aracı sattıktan 4-5 ay sonra taşınmış . şimdi bunlar üst üste gelince de bu biraz şüphelendi

    Sizce galerici bizim kuzeni çarpmış mıdır ?


    Kendisine her aracın sorun çıkarmaya müsait olduğunu söylüyorum , kaç yaşında araç elbet sorun yapar diyorum yine de şüpheye düşüyor . Zaten seni çarpsalar bu aracı ilk aldığında sorun yapar 2 yıl gül gibi kullandın dedim.

    Burada elbet deneyimli bilgili abilerim kardeşlerim vardır sizlerin de düşüncesini merak ediyorum.


    Hayırlı forumlar
  • 03-11-2024, 15:17:27
    #2
    2 yıl sonra sorun açması nasıl galericiyle bağdaştırılabilir ki
  • 03-11-2024, 15:19:04
    #3
    fantasy1337 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıl sonra sorun açması nasıl galericiyle bağdaştırılabilir ki
    Bende onu anlamıyorum hocam
  • 03-11-2024, 15:19:56
    #4
    2 yıl sonra arıza vermiş. Ne denebilir ki hocam ? Mekanik birşey bu bozulabilir. Galericinin hiçbir suçu yok.
  • 03-11-2024, 15:20:06
    #5
    2yıl önce aldığı araç şimdi bozulduysa sanki galeriyi suçlamak biraz garip ama keşke tarafsız bir ekspertize götürselermiş
  • 03-11-2024, 15:20:47
    #6
    sunucuoptimizasyon.com
    2 sene geçtikten sonra geçmiş ola neyi nasıl ispat edeceksiniz.

    Motorda bir sıkıntı olsa bile adam bakım yaptırdığın yerde sahte yağ koymuşlardır der işin içinden çıkar. Belki de gerçekten öyle olmuştur 2 yıl geçmiş, sahte yağ, kayışların zamanında değiştirilmemesi, bakım ihmali, hatalı parça değişimi gibi sebeplerle de sorun oluşmuş olabilir.

    Kuzeniniz paranoya yapmak yerine parayı denkleştirsin yaptırsın aracını bir an önce. Yeni yılda 34 bin masraf 45 bin olur.
  • 03-11-2024, 15:21:11
    #7
    Üyeliği durduruldu
    2 sene sıkıntı yapmadıysa gidin o galericinin elini öpün helallik isteyin
  • 03-11-2024, 15:23:23
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    satışını aldığınız anda satan kimse bi avuç civata der cıkar iş bitmişir bunu aracı aldıktan 1 saat sonrada söyleseniz bişey değişmez taki 2 yıl olmuş
  • 03-11-2024, 15:25:00
    #9
    Araç Polo dediniz.
    Galerici bunu sıfır maliyetle alıp satsa bile kazandığı para yer değiştirmesine değer mi?