2 sene geçtikten sonra geçmiş ola neyi nasıl ispat edeceksiniz.

Motorda bir sıkıntı olsa bile adam bakım yaptırdığın yerde sahte yağ koymuşlardır der işin içinden çıkar. Belki de gerçekten öyle olmuştur 2 yıl geçmiş, sahte yağ, kayışların zamanında değiştirilmemesi, bakım ihmali, hatalı parça değişimi gibi sebeplerle de sorun oluşmuş olabilir.

Kuzeniniz paranoya yapmak yerine parayı denkleştirsin yaptırsın aracını bir an önce. Yeni yılda 34 bin masraf 45 bin olur.