Selamun aleyküm üstadlarım hayırlı pazarlar herkese
Burada elbet bilgili birileri vardır diye bu soruyu sizlere sormak istedim.
Abim gibi gördüğüm bir kuzenim 2 sene önce bir polo almıştı , aracı bu zamana kadar sorunsuz kullandı ancak araç geçen hafta motoru sorun yapması nedeniyle 34.000 tl masraf açtı. Aracı hor kullanmayan düzgün kullanan biriydi
Kuzenim de acaba aracı aldığımızda çarpıldık mı diye triplere girdi

Aracı bir galeriden almışlar o zamana göre emsallerinden biraz pahalıya satılmış o zaman aracı beraber galericinin götürdüğü ekspertizde kontrol etmişler 1 parça değişen ve full temizlik boyalıymış araç 6 bin tl'de parça parça tramer varmış . Aracı aldıkları galericide aracı sattıktan 4-5 ay sonra taşınmış . şimdi bunlar üst üste gelince de bu biraz şüphelendi
Sizce galerici bizim kuzeni çarpmış mıdır

?
Kendisine her aracın sorun çıkarmaya müsait olduğunu söylüyorum , kaç yaşında araç elbet sorun yapar diyorum yine de şüpheye düşüyor . Zaten seni çarpsalar bu aracı ilk aldığında sorun yapar 2 yıl gül gibi kullandın dedim.
Burada elbet deneyimli bilgili abilerim kardeşlerim vardır sizlerin de düşüncesini merak ediyorum.
Hayırlı forumlar