• 02-11-2024, 12:53:12
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet arkadaşlar telefon tercihlerinizi neye göre yapıyorsunuz ?
  • 02-11-2024, 12:53:48
    #2
    3310 çünkü sağlam
  • 02-11-2024, 12:54:39
    #3
    Oppo A60 Sağlamlık Açısından Kullanıyorum ve Tercih ediyorum.Surekli Düşüren çarpan hatta havuza düşüren biriyim bu sebeple Oppo A60 🤜
  • 02-11-2024, 12:55:18
    #4
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3310 çünkü sağlam
    takoz niyetine mi hocam
  • 02-11-2024, 12:56:04
    #5
    İphone 14 pro max neden kullandığımı bilmiyorum 1 1,5 sene önce yurt dışından almıştım ucuza gelmişti başka hiçbir amacı yok ama bi 3-4 yıl daha kullanırım gibi
  • 02-11-2024, 12:56:31
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Xiaomi redmi note 10s - 3 yıl evvel aldıydım telefonla pek işim yok alo demesi ve whatsapp'a girmesi benim için yeterli ama uygun fiyata tr 11-12 satan varsa da alabilirim
  • 02-11-2024, 12:57:45
    #7
    Samsung s24+, çok fazla kolaylık sağlayan özellikleri var.
  • 02-11-2024, 12:57:57
    #8
    Mertarikbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    takoz niyetine mi hocam
    3310 varda pili yok xiaomi note 8 kullanıyorum bayadır
  • 02-11-2024, 13:06:14
    #9
    14 pro max kullanıyorum yd ucuz ve temiz yakalayınca aldım. Açıkçası cihazdan çok Apple ekosistemine alıştım o yüzden aldım.