Hangi Telefonu Kullanıyorsun? Neden? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangi Telefonu Kullanıyorsun? Neden?
12
●
338
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Hangi Telefonu Kullanıyorsun? Neden?
1
2
02-11-2024, 13:06:22
#10
ArasTasarim
14 plus büyük, f/p
02-11-2024, 14:21:08
#11
T4AI
Samsung A52S
-Kablolu kulaklık girişi
- Genel olarak sıkıntı çıkarmayan cihaz
Yakında iphone'ye geçmeyi düşünüyorum. Müzik, video edit vb için
02-11-2024, 14:29:41
#12
iusta
Xiaomi resmi pro 12 256gb kullanıyorum. Sorunsuz
02-11-2024, 19:33:36
#13
Mertarikbey
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Androide ısınamadım bir türlü
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler