Konu
Hangi Telefonu Kullanıyorsun? Neden?
02-11-2024, 12:57:57
#8
obisa
Mertarikbey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
takoz niyetine mi hocam
3310 varda pili yok
xiaomi note 8 kullanıyorum bayadır