• 25-10-2024, 12:50:05
    #10
    Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun.

    Elde sigara varken ani gelen radikal karar mı yoksa canınız sigara çektiği anda alınan bir karar mı?

    İrade ve istikrar açısından önemli bir ayrıntı.

    Bir şeyden kesin olarak kurtulmak isteniliyorsa, o şeyin en çok istenildiği anda alınan karar daha etkili olur.
    Evde bir dünya duruyor hocam, hatta arkadaşlar yurt dışından prolar vs getirmişti Sağlık için bırakmak istiyorum hocam, istikrarlı bir şekilde dün karar verdim.

    TheLaZRaiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kararli olun yaparsiniz. Sigara icmicem benim sağlığım için sigara icmem diceksiniz karalı olun para ve sağliginiz için sigara içmeyin
    Kesinlikle hocam bu şekilde düşünerek karar verdim bakalım.

    ELLAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam tekrardan başlamamak dileğiyle
    İnşallah hocam dua edin, çok teşekkür ederim.
  • 25-10-2024, 12:51:11
    #11
    helal olsun
  • 25-10-2024, 12:58:36
    #12
    Sigara mi önemli sağlık mi ? Bu aklına gelsin
    Evli isen ve çocukların varsa onları düşün
    evliyim ve çocuklarım var sigarayı bırakma gerek çocukların yetim mi kalsın böyle düşün
  • 26-10-2024, 02:12:11
    #13
    Umarım bırakırsınız シ Geçen sene bende bıraktım 11 aydan fazladır içmiyorum, her şey insanın elinde.
  • 26-10-2024, 10:53:20
    #14
    forumda allencarr yöntemini anlatan bir konu vardı ona göz atın. onun sayesinde bıraktım bende. 2 tane film 1 kitap var. aynı şeyleri anlatıyorlar ama kafanıza yerleşmesi açısından hepsini değerlendirin. önemli olan kafada bırakmak ara vermek değil. Bırakmamışsınız ara vermişsiniz.
  • 30-10-2024, 15:08:55
    #15
    D3LpHi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım bırakırsınız シ Geçen sene bende bıraktım 11 aydan fazladır içmiyorum, her şey insanın elinde.
    Halla hocam o gün bugündür içmiyorum istikrarlı bir şekilde devam ediyorum bakalım ne olacak

    cumbullop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forumda allencarr yöntemini anlatan bir konu vardı ona göz atın. onun sayesinde bıraktım bende. 2 tane film 1 kitap var. aynı şeyleri anlatıyorlar ama kafanıza yerleşmesi açısından hepsini değerlendirin. önemli olan kafada bırakmak ara vermek değil. Bırakmamışsınız ara vermişsiniz.

    Ara vermedim bu sefer hocam bıraktım inşallah.
  • 12-11-2024, 13:26:52
    #16
    Güncelleme : Halen o gün bugündür hiçbir şekilde ağzıma sürmedim arkaşlar ama ilk 1 hafta yoğun baş dönmesi göz kararması yaşadım bazen gözümün önünü dahi göremiyordum üstüne düşük tansiyon da cabası.
    Ama şükürler olsun ki hiçbir şekilde ağzıma sürmedim, evet canım çekiyor ama gerçekten kafada bitirmek lazım.

    Teşekkürler.