Sanırım 15 yıldır içiyorum, bi dönem evlenmeden önce 5 6 ay kadar bıraktım evlenince tekrar başladım böyle diyince biraz saçma oluyor ama doğrusu bu

Dün itibarı ile düşündüm taşındım bırakmaya karar verdim, umarım istikrarlı olabilirim umarım bir sıkıntı çıkmaz bakalım denemek istiyorum. Ayrıca bugün gittim ciğerlerimi kontrol ettirdim, solunum testi verdim bir sıkıntı çıkmadı.
Aslında bırakma sebebim ne zaman doktora gitsem sigara sigara sigara. Dedim yeter artık, ona istinaden bırakmaya karar verdim.
Bunu sizinle paylaşmak istedim, var mı bana destek olup bırakacak bir babayiğit beraber devam ettirelim
)