• 25-10-2024, 16:39:32
    #37
    Kişisel Rütbe
    vipsmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senet ile araba veren galeriler var sıfır faizsiz arkdaşım passat b7 aldı aylık ödüyor diğer türlü zaman kaybı diyebilirim.
    Sıfır faiz veren galerici mi varmış
  • 25-10-2024, 17:11:55
    #38
    1evim'e bulaşmayın! Perişan ettiler bizi dolandırıcılar
  • 25-10-2024, 17:40:24
    #39
    Hocam ben fuzul evimden fiyat almıştım. 4 veya 5. ayda kesin teslimat diyordu. Güzel ir sistem ama aklıma oturmayan bu sistemde kazandıkları paranın az olması. Ondan dolayı kredi kartı ile taksit yapıp aldım. Bana daha mantıklı geldi, araç üstüne haciz vs de olmadı.
  • 25-10-2024, 23:07:11
    #40
    logopedist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben fuzul evimden fiyat almıştım. 4 veya 5. ayda kesin teslimat diyordu. Güzel ir sistem ama aklıma oturmayan bu sistemde kazandıkları paranın az olması. Ondan dolayı kredi kartı ile taksit yapıp aldım. Bana daha mantıklı geldi, araç üstüne haciz vs de olmadı.
    İşte kendi kasko şirketleri var ona zorunluluk koşturuyorlar. Oradan vs ödeyemeyen vs olunca organizasyon parası çöp oluyor işte sorumsuzlardan kazaniyorlar
  • 05-11-2024, 18:35:33
    #41
    Cumartesi (2 gün önce) itibariyle 400.000₺ için Nisan teslimli 30.000₺ peşinat vererek ve eylül 2025 te ödemeler bitecek şekilde fuzulev e kaydoldum. Haftaiçi hesabımın açılacağını ve internet şubesi bilgilerinin geleceğini söylediler bekliyorum bakalım
  • 10-11-2024, 23:14:21
    #42
    konu hakkında başka görüşleri olanlar varsa paylaşabilir arkadaşlar... ,ilk mesajımı düzenledim...
  • 14-11-2024, 04:32:28
    #43
    Üyeliği durduruldu
    siyahh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu hakkında başka görüşleri olanlar varsa paylaşabilir arkadaşlar... ,ilk mesajımı düzenledim...
    Ne paylaşalım hocam 40 kişi girme demiş sen son edit girdim diye düzeltmişsin fikrimizi mi merak ediyorsun yorum okumayı mı seviyorsun
  • 14-11-2024, 08:17:51
    #44
    routerteknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne paylaşalım hocam 40 kişi girme demiş sen son edit girdim diye düzeltmişsin fikrimizi mi merak ediyorsun yorum okumayı mı seviyorsun
    Hocam üslubun yanlış. Sadece benim için değil başka yorum almak isteyenler içinde aktif bir konu olabilir. Nisan ayı için fiyat görüşlerini sordum insanların. Bu tip sistemlerle alakalı rahatsızlığın varsa saygı içerisinde belirtebilirsin. Haricinde başka arkadaşlar yorum yapmak isterse yapabilir.
  • 14-11-2024, 08:56:39
    #45
    hocam günaydın,
    30 bin peşini gördüm aylık ne kadar taksit ödüyorsunuz onu göremedim.