Ne paylaşalım hocam 40 kişi girme demiş sen son edit girdim diye düzeltmişsin fikrimizi mi merak ediyorsun yorum okumayı mı seviyorsun
Hocam üslubun yanlış. Sadece benim için değil başka yorum almak isteyenler içinde aktif bir konu olabilir. Nisan ayı için fiyat görüşlerini sordum insanların. Bu tip sistemlerle alakalı rahatsızlığın varsa saygı içerisinde belirtebilirsin. Haricinde başka arkadaşlar yorum yapmak isterse yapabilir.