Hocam ben fuzul evimden fiyat almıştım. 4 veya 5. ayda kesin teslimat diyordu. Güzel ir sistem ama aklıma oturmayan bu sistemde kazandıkları paranın az olması. Ondan dolayı kredi kartı ile taksit yapıp aldım. Bana daha mantıklı geldi, araç üstüne haciz vs de olmadı.