Kurumsal Plus Olsa Bile Güvenmeyin.
18
●1.978
- 23-10-2024, 12:08:57olan bizim üyeliklere olacak sonraByHicKimse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-10-2024, 12:57:03Kurumsal üyelik ile ilgili aslında durum şöyle kendim adına,
Burası özel bir mülk ve biz burada dükkan kiralıyoruz. Normal üyelikten farkı konu yukarı taşıma, limitlerin fazla olması vs. Fakat güven açıdından mesela benim vergi levham r10 da kayıtlı ve onaylı olduğu için yapacağım herhangi bir olumsuzlukta yargı sürecinde benim net bir şekilde bütün bilgilerimin mahkeme yoluyla istendiğinde kaçar bir yanım olmayacak. Normal kullanıcı için her kullanıcı için değil ama sanal numara sahte kimlik vs vs yargı sürecinde iş daha çok zor ve uğraşlı olacak - 23-10-2024, 13:09:10Forumun işleyiş mantığını, ücretli üyelikleri ve nasıl alındığını, ne işe yaradığını tam bilmeyen üyeler bu hususta maalesef yanılabilir. Çünkü özellikle bazı ücretli üyelikler forumda güven veriyor dışardan bakınca, mesela bahsi geçen kurumsal plus, foruma ara ara giren, tam işleyişi bilmeyen bu adam forumun kurumsal plus e deyip kanabilir. Bu sebeple yine iş başa düşüyor, her konuda olduğu gibi bu konuda da dikkatli olmak lazım. Forum yönetimi bu konuda bir önlem alabilir mi, bence bu da tartışılabilir.
- 23-10-2024, 13:22:39Benim burada merak ettiğim bir durum var. Şimdi bu arkadaş bir kaç kişiyi dolandırıp üyeliğini sildirmiş. Dolandıran kişilerden birisi mahkemeye verse bu şahsı ve ticareti buradan gerçekleştirdiğini beyan etse ve mahkeme r10'dan bilgileri talep etse süreç nasıl işleyecek? R10 üyeliğinin silinmiş olması bir önem arz ediyor mu yoksa r10 yetkilileri geçmişe dönük tutmuş olduğu bilgiler, mesajlar vs gibi şeyleri iletebiliyor mu acaba?
- 23-10-2024, 13:34:08Üyeliği durdurulduMitiSen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 veri veriyor silinse de durum değişmez.