Benim burada merak ettiğim bir durum var. Şimdi bu arkadaş bir kaç kişiyi dolandırıp üyeliğini sildirmiş. Dolandıran kişilerden birisi mahkemeye verse bu şahsı ve ticareti buradan gerçekleştirdiğini beyan etse ve mahkeme r10'dan bilgileri talep etse süreç nasıl işleyecek? R10 üyeliğinin silinmiş olması bir önem arz ediyor mu yoksa r10 yetkilileri geçmişe dönük tutmuş olduğu bilgiler, mesajlar vs gibi şeyleri iletebiliyor mu acaba?