Forumun işleyiş mantığını, ücretli üyelikleri ve nasıl alındığını, ne işe yaradığını tam bilmeyen üyeler bu hususta maalesef yanılabilir. Çünkü özellikle bazı ücretli üyelikler forumda güven veriyor dışardan bakınca, mesela bahsi geçen kurumsal plus, foruma ara ara giren, tam işleyişi bilmeyen bu adam forumun kurumsal plus e deyip kanabilir. Bu sebeple yine iş başa düşüyor, her konuda olduğu gibi bu konuda da dikkatli olmak lazım. Forum yönetimi bu konuda bir önlem alabilir mi, bence bu da tartışılabilir.