Hayırlı geceler hocam, bizim işler birazcık daha az yorucu sanırım.
Öğlen 2 de kalkıyorum, 15-20 dakika iş başı sonrasında akşam 9-10 gibi bi 30 dakika daha iş başı, günün kalan zamanları da ne yapsam diye düşünüyorum.
Nasıl bir proje daha geliştireblirim gibi gibi
Hayırlı geceler hocam, bizim işler birazcık daha az yorucu sanırım.
Öğlen 2 de kalkıyorum, 15-20 dakika iş başı sonrasında akşam 9-10 gibi bi 30 dakika daha iş başı, günün kalan zamanları da ne yapsam diye düşünüyorum.
Nasıl bir proje daha geliştireblirim gibi gibi
Sizlere de hayırlı geceler kendinizi nasıl iyi hissediyorsanız o yolda ilerleyin bir şeyler olucak diye kendinizi yıpratmayın ☺
İşler kötü maalesef yoğunluk var ama para gelmiyor sağlık desen oda bir tık berbat duruma geldi üstüne üstlük depresyon ve uyku problemli de pastanın süsü oluyor ama çok şükür yaşıyoruz
İşler kötü maalesef yoğunluk var ama para gelmiyor sağlık desen oda bir tık berbat duruma geldi üstüne üstlük depresyon ve uyku problemli de pastanın süsü oluyor ama çok şükür yaşıyoruz
Maksat umutsuz kalmamak, bir insanın umudu bitince o gecenin sabahı olmuyor en azından bir umut olunca insanı diri tutmaya çalışacak amacı oluyor
Öğrenecek ve yapacak o kadar çok iş var ki umutsuz kalmak için bir sebep zaten yok. Başarılı olup adından söz ettirmek ve dünyada bir iz bırakmak imkansız şeyler değil.
İşler kötü maalesef yoğunluk var ama para gelmiyor sağlık desen oda bir tık berbat duruma geldi üstüne üstlük depresyon ve uyku problemli de pastanın süsü oluyor ama çok şükür yaşıyoruz
Allah yardımcınız olsun hocam rabbim şifa versin para her zaman kazanılır siz sağlınıza dikkat edin
Öğrenecek ve yapacak o kadar çok iş var ki umutsuz kalmak için bir sebep zaten yok. Başarılı olup adından söz ettirmek ve dünyada bir iz bırakmak imkansız şeyler değil.
Tabiki sizlere katılıyorum yeterki başarmak isteyen kişi istekli ve hırslı olsun