Hayırlı geceler hocam, bizim işler birazcık daha az yorucu sanırım.
Öğlen 2 de kalkıyorum, 15-20 dakika iş başı sonrasında akşam 9-10 gibi bi 30 dakika daha iş başı, günün kalan zamanları da ne yapsam diye düşünüyorum.
Nasıl bir proje daha geliştireblirim gibi gibi