kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı geceler hocam, bizim işler birazcık daha az yorucu sanırım.
Öğlen 2 de kalkıyorum, 15-20 dakika iş başı sonrasında akşam 9-10 gibi bi 30 dakika daha iş başı, günün kalan zamanları da ne yapsam diye düşünüyorum.
Nasıl bir proje daha geliştireblirim gibi gibi
Sizlere de hayırlı geceler kendinizi nasıl iyi hissediyorsanız o yolda ilerleyin bir şeyler olucak diye kendinizi yıpratmayın ☺
NaveBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işler kötü hocam 5 dakika önce cpanel sunucusunun iptables kurallarını sildim...
Geçmiş olsun hocam her şey gelip geçici bu durumlar da geçer elbet hayırlısı 🙏