• 08-10-2024, 02:28:48
    #1
    Sadece kadınlar değil erkekler de tehdit altında yani toplum olarak kadın erkek fark etmeksizin tehlike altındayız. Geçtiğimiz aylarda bir çocuk eline b1cağı alıp beş tane tanımadığı kişiyi katletti. Geçtiğimiz günlerde yaşanan sur vahşeti yine geçtiğimiz aylarda yaşanan sıla bebek, narin…
    Yine bugün eskişehirde bir kişiyi pomp4lıyla vurdular. Dün bir erkek eşini yine eskişehirde bıcskladı.
    NOLUYOR NOLUYOR?
  • 08-10-2024, 02:34:42
    #2
    sollum karakol sağım jandarma 100 metre ilerisi hastane 100 metre ileride 5 tane eczane yan yana. tam güvenli bölge yapmış adamlar


    200 300 metre ileride adliye'de var
  • 08-10-2024, 03:01:23
    #3
    Kara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sollum karakol sağım jandarma 100 metre ilerisi hastane 100 metre ileride 5 tane eczane yan yana. tam güvenli bölge yapmış adamlar
    Geçen yaşanan olaylar İstanbul'un Fatih ilçesinde oldu ve burayı bilen bilir oldukça merkezi bir yerdir, 18 sene yaşadım oralarda fakat neyin nerden geleceğini bilemezsiniz tedbiri elden bırakmamak lazım
  • 08-10-2024, 03:26:25
    #4
    Netlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen yaşanan olaylar İstanbul'un Fatih ilçesinde oldu ve burayı bilen bilir oldukça merkezi bir yerdir, 18 sene yaşadım oralarda fakat neyin nerden geleceğini bilemezsiniz tedbiri elden bırakmamak lazım
    bireysel silahlanmaya hep karşıydım fakat son dönemlerde yaşanan olaylara kadar. Birde sözde "erkek" olanların taşıdıkları yüzünden artık ben bile ç*kı ile geziyorum. Küçük bir kızım olduğu için o kadar korkar oldum ki yanımdan ayırmıyorum
  • 08-10-2024, 03:32:52
    #5
    hiçbirşey eskisi gibi olmayacak gibi
  • 08-10-2024, 04:16:23
    #6
    gryrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bireysel silahlanmaya hep karşıydım fakat son dönemlerde yaşanan olaylara kadar. Birde sözde "erkek" olanların taşıdıkları yüzünden artık ben bile ç*kı ile geziyorum. Küçük bir kızım olduğu için o kadar korkar oldum ki yanımdan ayırmıyorum
    Allah bağışlasın hocam analı babalı büyütmeyi nasip etsin.
  • 08-10-2024, 08:09:22
    #7
    Ceza yok birsey yok, isteyen istediğini yapıyor.
    Adamların sabıkası kabarık ellerini kollarını sallayarak adam kesiyor.
    Ceza Evleri dolmuş durumda, idam gelmeli.
    Tec.vuz edenlere idam, adam öldürenlere idam gelmeli.
    İdam gelmezse yine devam edecek gibi.
  • 08-10-2024, 08:56:08
    #9
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ceza yok birsey yok, isteyen istediğini yapıyor.
    Adamların sabıkası kabarık ellerini kollarını sallayarak adam kesiyor.
    Ceza Evleri dolmuş durumda, idam gelmeli.
    Tec.vuz edenlere idam, adam öldürenlere idam gelmeli.
    İdam gelmezse yine devam edecek gibi.
    Sur olayındaki çocuk 2 kişiyi canice katledip intihar etti, sonuç olarak kendini idam etmiş gibi oldu idam bir çözüm değil bence. Eğitim sistemi, ekonomi, yozlaşma ve alkol,uyuşturucu, zina gibi toplumun ahlaki değerlerini yok eden psikolojisini çökerten herşey normalleşmeye başladı önce bunların düzelmesi gerek, toplumun kafa yapısı düzelmesi gerek fakat maalesef ki imkansız görünüyor.