chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ceza yok birsey yok, isteyen istediğini yapıyor.
Adamların sabıkası kabarık ellerini kollarını sallayarak adam kesiyor.
Ceza Evleri dolmuş durumda, idam gelmeli.
Tec.vuz edenlere idam, adam öldürenlere idam gelmeli.
İdam gelmezse yine devam edecek gibi.
Sur olayındaki çocuk 2 kişiyi canice katledip intihar etti, sonuç olarak kendini idam etmiş gibi oldu idam bir çözüm değil bence. Eğitim sistemi, ekonomi, yozlaşma ve alkol,uyuşturucu, zina gibi toplumun ahlaki değerlerini yok eden psikolojisini çökerten herşey normalleşmeye başladı önce bunların düzelmesi gerek, toplumun kafa yapısı düzelmesi gerek fakat maalesef ki imkansız görünüyor.