Sadece kadınlar değil erkekler de tehdit altında yani toplum olarak kadın erkek fark etmeksizin tehlike altındayız. Geçtiğimiz aylarda bir çocuk eline b1cağı alıp beş tane tanımadığı kişiyi katletti. Geçtiğimiz günlerde yaşanan sur vahşeti yine geçtiğimiz aylarda yaşanan sıla bebek, narin…
Yine bugün eskişehirde bir kişiyi pomp4lıyla vurdular. Dün bir erkek eşini yine eskişehirde bıcskladı.
NOLUYOR NOLUYOR?