• 29-09-2024, 18:27:56
    #28
    Gold üye
    Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi yurdumda ortak çalışma alanında bırakıyordum 200 kişilik bir yurttu bir çöp çalındığını duymadım daha önce koridorlarımızda kamerada yoktu
    çok korkmama gerek yok o zaman sürekli yanımda taşımama gerek yok sanırım dolaba kilitlesem başlarda yeter heralde
  • 29-09-2024, 18:30:07
    #29
    Saul4Goodmann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok korkmama gerek yok o zaman sürekli yanımda taşımama gerek yok sanırım dolaba kilitlesem başlarda yeter heralde
    Dolabı kimse kırıp almaz hocam yurtta herkes orada kalıyor unutmayın.
  • 29-09-2024, 20:35:46
    #30
    uyurken biz odanın kapısına sandalye takardık kapı koluna dışarıdan açılmazdı
  • 29-09-2024, 23:54:43
    #31
    Şuan o odakiler ve o binada ki herkes sizin gibi düşünüyordur ama bende bundan 9 yıl önce kyk'da kalmıştım. çok şükür birşey yaşamadım veya duymadım. en fazla kavgalar vs oluyor arada oda nadir.