Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendi yurdumda ortak çalışma alanında bırakıyordum 200 kişilik bir yurttu bir çöp çalındığını duymadım daha önce koridorlarımızda kamerada yoktu
çok korkmama gerek yok o zaman sürekli yanımda taşımama gerek yok sanırım dolaba kilitlesem başlarda yeter heralde