Saul4Goodmann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok korkmama gerek yok o zaman sürekli yanımda taşımama gerek yok sanırım dolaba kilitlesem başlarda yeter heralde
Dolabı kimse kırıp almaz hocam yurtta herkes orada kalıyor unutmayın.