• 28-09-2024, 23:45:44
    #1
    Kişisel Rütbe
    https://x.com/amjadt25/status/1839778211003060404



    Suriye'de ilk kutlama camilerden yükseldi.

    Sizin fikriniz nedir?
  • 28-09-2024, 23:48:47
    #2
    Buda suriyeyi karıştıranlar arasındaydı

    ve Türklerin bir numaralı düşmanıydı abd işi bitenleri mezar teslim ediyor artık yeni dünya da böyle kişiliklere yer yok devirleri bitti
  • 28-09-2024, 23:52:59
    #3
    Bu ölen şahıs Hz. Ömer'e açık açık küfür eden birisi. Ve bu şahıs hem Suriye de hem Irakta hem de Lübnan da birçok ehli sünnet insana eziyet eden bir kişiydi.
  • 28-09-2024, 23:54:10
    #4
    İsrail'den birisi ölürse tatlı dağıtırlar mı? Tabii ki hayır. Müslümanların kaybetmesinin, israilin kazanmasının en büyük sebebi aslında budur. İsrail İstediğini öldürmeye devam edecek ve 2 milyar müslümanlar seyredecek. Bu savaşın kazananı maalesef israildir.
  • 28-09-2024, 23:58:30
    #5
    Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsrailden birisi ölürse tatlı dağıtırlar mı? Tabii ki hayır. Müslümanların kaybetmesinin, israilin kazanmasının en büyük sebebi aslında budur. İsrail İstediğini öldürmeye devam edecek ve 2 milyar müslümanlar seyredecek. Bu savaşın kazananı maalesef israildir.
    Siz yine de ölen kişinin arkasından tatlı dağıtan bu kişiler için güzel bir araştırma yapın. Çünkü tatlı dağıtan kişiler ehli sünnet kişiler ve zamanında Nasrallah tarafından eziyet gören insanlar. Ayrıca önceki postta da belirttim. Nasrallah denilen kişi Hz Ömer'e açık açık küfreden bir kişidir.
  • 28-09-2024, 23:58:55
    #6
    Kişisel Rütbe
    Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsrail'den birisi ölürse tatlı dağıtırlar mı? Tabii ki hayır. Müslümanların kaybetmesinin, israilin kazanmasının en büyük sebebi aslında budur. İsrail İstediğini öldürmeye devam edecek ve 2 milyar müslümanlar seyredecek. Bu savaşın kazananı maalesef israildir.
    Kaddafi'nin dediği haklı diyorsunuz yani.

    https://www.youtube.com/watch?v=qUlnJy-3RGU
  • 28-09-2024, 23:58:58
    #7
    bize uzak olsunlar ne yaparsa yapsınlar
  • 29-09-2024, 00:01:57
    #8
    Benim askerime bir şey olmasın yeter ki yesinler birbirlerini
  • 29-09-2024, 00:05:26
    #9
    hedefniche adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz yine de ölen kişinin arkasından tatlı dağıtan bu kişiler için güzel bir araştırma yapın. Çünkü tatlı dağıtan kişiler ehli sünnet kişiler ve zamanında Nasrallah tarafından eziyet gören insanlar. Ayrıca önceki postta da belirttim. Nasrallah denilen kişi Hz Ömer'e açık açık küfreden bir kişidir.
    Ben sadece bu olay için demiyorum genel olarak Arap ve Müslüman coğrafyasında birlik yok, ihanet çok. Hizbullah liderini destekleyen birisi değilim ama israil'e karşı direndi, bu yolda canını verdi. Dediğim gibi bugün İsrail komutanı ölsün kimse tatlı dağıtmaz, 2 milyar Müslüman bir avuç yahudinin eline düşmüş durumdadır ve bu savaşın tek kazananı maalesef israildir.