Siz yine de ölen kişinin arkasından tatlı dağıtan bu kişiler için güzel bir araştırma yapın. Çünkü tatlı dağıtan kişiler ehli sünnet kişiler ve zamanında Nasrallah tarafından eziyet gören insanlar. Ayrıca önceki postta da belirttim. Nasrallah denilen kişi Hz Ömer'e açık açık küfreden bir kişidir.
Ben sadece bu olay için demiyorum genel olarak Arap ve Müslüman coğrafyasında birlik yok, ihanet çok. Hizbullah liderini destekleyen birisi değilim ama israil'e karşı direndi, bu yolda canını verdi. Dediğim gibi bugün İsrail komutanı ölsün kimse tatlı dağıtmaz, 2 milyar Müslüman bir avuç yahudinin eline düşmüş durumdadır ve bu savaşın tek kazananı maalesef israildir.