İsrailden birisi ölürse tatlı dağıtırlar mı? Tabii ki hayır. Müslümanların kaybetmesinin, israilin kazanmasının en büyük sebebi aslında budur. İsrail İstediğini öldürmeye devam edecek ve 2 milyar müslümanlar seyredecek. Bu savaşın kazananı maalesef israildir.
Siz yine de ölen kişinin arkasından tatlı dağıtan bu kişiler için güzel bir araştırma yapın. Çünkü tatlı dağıtan kişiler ehli sünnet kişiler ve zamanında Nasrallah tarafından eziyet gören insanlar. Ayrıca önceki postta da belirttim. Nasrallah denilen kişi Hz Ömer'e açık açık küfreden bir kişidir.