Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İsrail'den birisi ölürse tatlı dağıtırlar mı? Tabii ki hayır. Müslümanların kaybetmesinin, israilin kazanmasının en büyük sebebi aslında budur. İsrail İstediğini öldürmeye devam edecek ve 2 milyar müslümanlar seyredecek. Bu savaşın kazananı maalesef israildir.
Kaddafi'nin dediği haklı diyorsunuz yani.

https://www.youtube.com/watch?v=qUlnJy-3RGU