• 30-07-2009, 18:36:01
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Seksi tehlikeli bi kelime. Lamborghini bu. Arabaya binecem dersin o sana biner yani seksi dedinmi. Malum adı yeter.
  • 30-07-2009, 19:42:26
    #20
    Üyeliği durduruldu
    güzel araba bence, üzerinde çok emek verilmiş, yani sadece para basılıp alınmamış, üzerine emeğini koymuşlar ortaya ve kendi tarzını arabasına yan sıtmış.Görünüş olarak göreceli bi kavram olabilir ancak emek bakımında tebrik ediyorum çok başarılı olmuş
  • 30-07-2009, 22:02:27
    #21
    simsiyahı olsun daha güzel o
  • 30-07-2009, 22:49:32
    #22
    Ben hergün Çankaya'da görüyorum birtane.Hastasıyım
  • 30-07-2009, 23:27:15
    #23
    Adı bile yeter bu arabanın yav

    Benim sevdiğim renk
  • 30-07-2009, 23:55:48
    #24
    Keko işi olmuş...
  • 31-07-2009, 00:46:44
    #25
    mtv de yayınlanan bir programda çocuğa doğum günü hediyesi olarak böyle bir lamborghini verilmişti.bunu görünce hemen o aklıma geldi
  • 31-07-2009, 00:51:11
    #26
    Üyeliği durduruldu
    MaidZoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orjinalini yakından gördüm gerçekten harika.
    Moskova 'da kaldığımız otelin önünde vardı 2 adet. 5 metreden fazla yaklaşmak yasaktı.

    Ayrıca arabanın ismi bile yetiyor. İnsan duyunca ürperiyor...
  • 31-07-2009, 13:18:29
    #27
    Çok güzel olmuş , ama daha hoş bi şeyler yapılsaydı daha iyi olabilirdi...