güzel araba bence, üzerinde çok emek verilmiş, yani sadece para basılıp alınmamış, üzerine emeğini koymuşlar ortaya ve kendi tarzını arabasına yan sıtmış.Görünüş olarak göreceli bi kavram olabilir ancak emek bakımında tebrik ediyorum çok başarılı olmuş