MaidZoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Orjinalini yakından gördüm gerçekten harika.
Moskova 'da kaldığımız otelin önünde vardı 2 adet. 5 metreden fazla yaklaşmak yasaktı.

Ayrıca arabanın ismi bile yetiyor. İnsan duyunca ürperiyor...