Şu Anki Çalışma Ortamınız - Günün En Güzel Saati... - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Şu Anki Çalışma Ortamınız - Günün En Güzel Saati...
13
●
698
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Şu Anki Çalışma Ortamınız - Günün En Güzel Saati...
1
2
26-09-2024, 18:57:55
#1
Venain
Merhaba, mesai saatlerini geçtiğimize göre biraz Off-Topic yapalım dedik
Şuanda çalışma ortamınız nasıl?
Ofisimizden bir kareyi bırakıyorum.
26-09-2024, 19:00:11
#2
Salihcanbolat
Backlink = Güven 🔗
çok guzel
26-09-2024, 19:00:14
#3
FiKRAL
TASARIM AJANSI
İş yoksa bile insanın çalışası gelir hocam bu ne
26-09-2024, 19:06:17
#4
Venain
Salihcanbolat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çok guzel
FiKRAL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İş yoksa bile insanın çalışası gelir hocam bu ne
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederiz
Yolunuz Kayseri'ye düşerse mutlaka bir kahve içmeye bekleriz. Tüm R10 için geçerlidir
26-09-2024, 19:15:12
#5
UbCreative
Web Tasarım ve Yazılım
Kışın soğuk ama manzarı bir o kadar tatlı olur buranın.
İyi çalışmalar
26-09-2024, 19:20:25
#6
Venain
bostanci96 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kışın soğuk ama manzarı bir o kadar tatlı olur buranın.
İyi çalışmalar
Evet komple cam olduğu için haliyle biraz soğuk olabiliyor. İlk kar düştüğünde de bir görsel paylaşalım
Teşekkür ederiz, size de iyi çalışmalar dileriz.
26-09-2024, 19:27:24
#7
Misafir
Bende Kayseri'deyim yolum düşerse bir kahvenizi içerim hocam. Ofisiniz gayet tatlı ve güzel. İyi çalışmalar dilerim.
Venain
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
26-09-2024, 19:32:41
#8
Venain
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende Kayseri'deyim yolum düşerse bir kahvenizi içerim hocam. Ofisiniz gayet tatlı ve güzel. İyi çalışmalar dilerim.
Teşekkür ederiz, kapımız her zaman açıktır bekleriz
27-09-2024, 12:04:42
#9
ahmetfurkan
Ofisin güzel manzarası varmış. Akşam da çalışırdım bu manzaraya
Kolay gelsin.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler