bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kışın soğuk ama manzarı bir o kadar tatlı olur buranın.
İyi çalışmalar
Evet komple cam olduğu için haliyle biraz soğuk olabiliyor. İlk kar düştüğünde de bir görsel paylaşalım

Teşekkür ederiz, size de iyi çalışmalar dileriz.