Salihcanbolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok guzel
FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş yoksa bile insanın çalışası gelir hocam bu ne
Güzel yorumlarınız için teşekkür ederiz

Yolunuz Kayseri'ye düşerse mutlaka bir kahve içmeye bekleriz. Tüm R10 için geçerlidir