Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende Kayseri'deyim yolum düşerse bir kahvenizi içerim hocam. Ofisiniz gayet tatlı ve güzel. İyi çalışmalar dilerim.
Teşekkür ederiz, kapımız her zaman açıktır bekleriz