
Sen hiç bir kelebeği doğarken gördün mü?
4
●122
- 24-09-2024, 03:06:55İstanbul'da bahçe duvarımdaki kozadan çıkıp 3 gün boyunca hareketsiz halini seyrederken "öldümü bu la acaba 🤔 yazık" diye düşüne düşüne seyrederken ilk kıpırdamasına ve akabinde ilk kanat çırpışına şahit oldum 😍 güve mi kelebekmi adını sen koy açıkçası familyasını bilmiyorum ama bana o an yaşattığı mutluluk tarifsizdi onu biliyorum: )tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2024, 03:13:05kesintisiz videoya çekseydin çıkana kadar sonra time lapse yapıp seri şekilde video izlerdikAjiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-09-2024, 03:18:22Aslında çok güzel fikirmiş ama hiç aklıma gelmedi o zaman.. O zamanlar telefonlarda kameralar hesap makinesi modu idi 😂 şansa güzel bir fotoğraf makinam vardı onunla çekmiştim. İlginç ve komik yan ise bu resmi 3. Gün çektim alabinde 2 dakika bile olmadan Kamil kıpırdadı 😂 kanatlanıp pır uçuverditunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
) yani resmi 3 dakika sonra çekmek aklıma gelse bu resmide çekemezdim, o anlarada şahit olamazdım (:
) yani resmi 3 dakika sonra çekmek aklıma gelse bu resmide çekemezdim, o anlarada şahit olamazdım (: