Konu
Sen hiç bir kelebeği doğarken gördün mü?
24-09-2024, 02:58:16
#1
Ajiba
Herkesin içinde bir çocuk vardır. Ama genç ama yaşlı olmak hiç fark etmez. Kimi usludur, kimi yaramaz. Eğer içindeki çocuk sabırlı ve uslu olursa, 3 gün bekleyip bir kelebeğin doğuşuna ve hayata ilk kanat çırpışına şahit olabilirsin ( :