tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kesintisiz videoya çekseydin çıkana kadar sonra time lapse yapıp seri şekilde video izlerdik
Aslında çok güzel fikirmiş ama hiç aklıma gelmedi o zaman.. O zamanlar telefonlarda kameralar hesap makinesi modu idi 😂 şansa güzel bir fotoğraf makinam vardı onunla çekmiştim. İlginç ve komik yan ise bu resmi 3. Gün çektim alabinde 2 dakika bile olmadan Kamil kıpırdadı 😂 kanatlanıp pır uçuverdi ) yani resmi 3 dakika sonra çekmek aklıma gelse bu resmide çekemezdim, o anlarada şahit olamazdım (: