• 19-09-2024, 11:50:28
    #46
    burakfakiroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öyle birşey olamaz sanmam. N11 müşteri hizmetleri arar. Sipariş iptal edilir eğer öyle bir ürün yok ise.
    n11 uzun süredir böyle 2013 yılında Kablo aldım adetli kablolar kullanılmış geldi iade edeceğim firma ortada yok bilgilere baktık vergi numarası adres şirket adı hepsi farklı şirketlere ait. Müşteri hizmetleri " Ne yapalım yani " anlamında cevap verdi konuyu kapadı.
  • 19-09-2024, 12:40:23
    #47
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumlari okudum da millet anlamakta zorluk cekiyor sanirim!!
    Gencler, tiktoktan kafanizi kaldirin da biraz okuyun, okudugunuzu idrak etmeye calisin.

    Dolandiricilik n11 ile alakasi yok, ordan kredikart odemesini iptal edin. bize havale ile odeme yapin diyorlar. Zaten dolandiriciluk kismi burasidir.

    Anlamazlar. Biz N11den aldık ne olabilirki modundalar. Ama kazıklandıkları zaman gelip acil avukat lazım konusu açmayı bilirler.
  • 19-09-2024, 13:08:18
    #48
    miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://amzn.to/3XKc0sz şuan 19k'ya attığınız RTX3050'li laptopu alabiliyorsunuz hem de faizsiz taksit imkanı ile bide 8 daha ram alıp takın mis gibi cihaz ve çok uyguna.
    bana biraz büyük ekran lazım hocam.
    https://www.n11.com/urun/monster-abr...magaza=monster şunu aldım
  • 19-09-2024, 13:25:50
    #49
    Rosso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana biraz büyük ekran lazım hocam.
    https://www.n11.com/urun/monster-abr...magaza=monster şunu aldım
    izmir'de monster servisi var hergün önünde kuyruk var, 6gb ekran kartı mı kaldı iyi düşünün almadan
  • 19-09-2024, 13:38:25
    #50
    Rosso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana biraz büyük ekran lazım hocam.
    https://www.n11.com/urun/monster-abr...magaza=monster şunu aldım
    3050 giris seviyesi ekran kartli laptopa 30k vermek mantıksız. Bari 4050 tercih etseydiniz bide klavye soyulmasi oluyor bu laptoplarda gecmis olsun.
  • 19-09-2024, 15:09:43
    #51
    n11 e hiç güvenim yok artık.
    Derin dondurucu aldım 3 gün sonra iptal ettiler. Bi açıklamada yok. İletişimede geçilmiyor n11 le
  • 19-09-2024, 15:38:56
    #52
    Priv8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar dolandırıcılar güvenin bana, iptal edin siparişlerinizi. Farklı ürün vs gönderip uğraştırırlar sizi.
    Hocam niye milletin ekmeğine mani oluyorsun yazık değil mi adam o kadar emek veriyor

    Sen uyarını yap geç stres yapmaya değmez
  • 19-09-2024, 17:31:24
    #53
    burakfakiroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam büyük ihtimalle forumdan biri yapıyordur sizin dediğinizi adamlar yapsa siparişi iptal ederler öncelik
    hocam sen dolandırılmaya çok müsait birine benziyorsun 😂 dolandırıcıya inanmak için çeşitli bahaneler buluyorsun gibi geldi 😂
  • 19-09-2024, 17:41:07
    #54
    n11e girmek için bir şirketiniz olmalı. haliyle tc bilgileri mevcut.
    ha diyelim hesap çalındı, ordan yapıyorlar. bu sefer yine sorumlu şirket sahibi olur.
    ibandan atarsanız sorumlu tamamen siz olursunuz o ayrı. ama n11 üzerinden alım gerçekleştirirseniz n11 arkanızda durur, 25 lira için imaj zedeletmez.

    kötü düşünmeden bakarsak satıcı komisyondan kurtulmak isteyebilir. ortalama komisyon %14 desek 3,800 sadece n11'e verecek. bir de resmi satış olunca %20 vergisi var, o da 5,000 TL. yani adam sadece havaya 8.800 TL ödemeden satmak istiyor da olabilir.