burakfakiroglu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
N11 Laptop Dolandırıcılığı - Herkes Okusun
60
●6.782
- 19-09-2024, 12:40:23Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anlamazlar. Biz N11den aldık ne olabilirki modundalar. Ama kazıklandıkları zaman gelip acil avukat lazım konusu açmayı bilirler. - 19-09-2024, 13:08:18bana biraz büyük ekran lazım hocam.miracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.n11.com/urun/monster-abr...magaza=monster şunu aldım - 19-09-2024, 13:25:50izmir'de monster servisi var hergün önünde kuyruk var, 6gb ekran kartı mı kaldı iyi düşünün almadanRosso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-09-2024, 13:38:253050 giris seviyesi ekran kartli laptopa 30k vermek mantıksız. Bari 4050 tercih etseydiniz bide klavye soyulmasi oluyor bu laptoplarda gecmis olsun.Rosso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-09-2024, 15:38:56Hocam niye milletin ekmeğine mani oluyorsun yazık değil mi adam o kadar emek veriyorPriv8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen uyarını yap geç stres yapmaya değmez - 19-09-2024, 17:31:24hocam sen dolandırılmaya çok müsait birine benziyorsun 😂 dolandırıcıya inanmak için çeşitli bahaneler buluyorsun gibi geldi 😂burakfakiroglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-09-2024, 17:41:07n11e girmek için bir şirketiniz olmalı. haliyle tc bilgileri mevcut.
ha diyelim hesap çalındı, ordan yapıyorlar. bu sefer yine sorumlu şirket sahibi olur.
ibandan atarsanız sorumlu tamamen siz olursunuz o ayrı. ama n11 üzerinden alım gerçekleştirirseniz n11 arkanızda durur, 25 lira için imaj zedeletmez.
kötü düşünmeden bakarsak satıcı komisyondan kurtulmak isteyebilir. ortalama komisyon %14 desek 3,800 sadece n11'e verecek. bir de resmi satış olunca %20 vergisi var, o da 5,000 TL. yani adam sadece havaya 8.800 TL ödemeden satmak istiyor da olabilir.
adamlar yapsa siparişi iptal ederler öncelik