Yorumlari okudum da millet anlamakta zorluk cekiyor sanirim!!
Gencler, tiktoktan kafanizi kaldirin da biraz okuyun, okudugunuzu idrak etmeye calisin.
Dolandiricilik n11 ile alakasi yok, ordan kredikart odemesini iptal edin. bize havale ile odeme yapin diyorlar. Zaten dolandiriciluk kismi burasidir.
Anlamazlar. Biz N11den aldık ne olabilirki modundalar. Ama kazıklandıkları zaman gelip acil avukat lazım konusu açmayı bilirler.