Rosso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bana biraz büyük ekran lazım hocam.
https://www.n11.com/urun/monster-abr...magaza=monster şunu aldım
izmir'de monster servisi var hergün önünde kuyruk var, 6gb ekran kartı mı kaldı iyi düşünün almadan