n11e girmek için bir şirketiniz olmalı. haliyle tc bilgileri mevcut.
ha diyelim hesap çalındı, ordan yapıyorlar. bu sefer yine sorumlu şirket sahibi olur.
ibandan atarsanız sorumlu tamamen siz olursunuz o ayrı. ama n11 üzerinden alım gerçekleştirirseniz n11 arkanızda durur, 25 lira için imaj zedeletmez.

kötü düşünmeden bakarsak satıcı komisyondan kurtulmak isteyebilir. ortalama komisyon %14 desek 3,800 sadece n11'e verecek. bir de resmi satış olunca %20 vergisi var, o da 5,000 TL. yani adam sadece havaya 8.800 TL ödemeden satmak istiyor da olabilir.