• 17-09-2024, 21:35:42
    #1
    🔥 AdSense Uzmanı 🔥
    Merhabalar, Telefonum S23 ultra. 35 watt ile şarj ettiğim zaman telefon neredeyse 1 gün zor dayanıyor. 25 wat ile şarj ettiğim zaman 1.5 hatta 2 günü zorluyor.Kullanım aynı. Sosyal medya, Hesaplar, video izle vs vs. 25 wat ile daha uzun gittiğini düşünüyorum.Bunu daha önce deneyen oldu mu ?
  • 17-09-2024, 21:37:36
    #2
    Gerçekten garip bir olaymış hocam, psikolojik olabilir mi
  • 17-09-2024, 21:39:20
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Lityum polimer pillerde 100de100 hızlı şarj aleti göre kömür kullanır batarya yı söktüğünüz de kömür çıkar hızlı şarj hızlı tüketim yavaş şarj yavaş tüketim olur. Yani hızlı şarj az kömür yavaş şarj çok kömür alır
  • 17-09-2024, 21:41:35
    #4
    🔥 AdSense Uzmanı 🔥
    VfxEmre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lityum polimer pillerde 100de100 hızlı şarj aleti göre kömür kullanır batarya yı söktüğünüz de kömür çıkar hızlı şarj hızlı tüketim yavaş şarj yavaş tüketim olur. Yani hızlı şarj az kömür yavaş şarj çok kömür alır
    Kesinlikle katılıyorum. Bu durumu daha önce de yaşamıştım. 67wat ile şarj edilen cihaz 5 6 saat giderken 45 wat ile 9 10 saat giderdi
  • 17-09-2024, 21:43:07
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle katılıyorum. Bu durumu daha önce de yaşamıştım. 67wat ile şarj edilen cihaz 5 6 saat giderken 45 wat ile 9 10 saat giderdi
    Evet hocam gelecekte elektirikli arabalarda yaşanacak büyük sorunlardan biri bu olacak
  • 17-09-2024, 21:49:27
    #6
    S23 ultra kullanıyorum. aldığım günden beri hep hızlı şarjda kullandım 45w note 10 plus dan kalma adaptörle şarj ediyorum. iş gereği sürekli sosyal medya kullanıyorum telefon elimden pek düşmüyor. 1 günü rahatlıkla götürüyorum ve pilide her zaman %80 e kadar şarj ediyorum. bilmiyorum ben çok memnunum. belki düşünceniz doğru olabilir ama ben bu pil konusunu firmware güncellemelerine bağlıyorum. 2013 den beri note serisi kullanıyorum hep güncelledim hep son sürüm olsun dedik ilk kez s23 ultrada aldığımdan beri upgrade yapmadım ve pil ilk günkü gibi gidiyor.
  • 17-09-2024, 21:50:55
    #7
    🔥 AdSense Uzmanı 🔥
    Dereck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    S23 ultra kullanıyorum. aldığım günden beri hep hızlı şarjda kullandım 45w note 10 plus dan kalma adaptörle şarj ediyorum. iş gereği sürekli sosyal medya kullanıyorum telefon elimden pek düşmüyor. 1 günü rahatlıkla götürüyorum ve pilide her zaman %80 e kadar şarj ediyorum. bilmiyorum ben çok memnunum. belki düşünceniz doğru olabilir ama ben bu pil konusunu firmware güncellemelerine bağlıyorum. 2013 den beri note serisi kullanıyorum hep güncelledim hep son sürüm olsun dedik ilk kez s23 ultrada aldığımdan beri upgrade yapmadım ve pil ilk günkü gibi gidiyor.
    Doğrudur hocam. Aynı işlemi redmi note 12 pro için yaptım. Orijinal adaptörü 67 watt. Bunu da 35 watt ile doldurdum daha daha uzun gidiyor. şarj süresi uzuyor ama inan daha fazla gidiyor.