Dereck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
S23 ultra kullanıyorum. aldığım günden beri hep hızlı şarjda kullandım 45w note 10 plus dan kalma adaptörle şarj ediyorum. iş gereği sürekli sosyal medya kullanıyorum telefon elimden pek düşmüyor. 1 günü rahatlıkla götürüyorum ve pilide her zaman %80 e kadar şarj ediyorum. bilmiyorum ben çok memnunum. belki düşünceniz doğru olabilir ama ben bu pil konusunu firmware güncellemelerine bağlıyorum. 2013 den beri note serisi kullanıyorum hep güncelledim hep son sürüm olsun dedik ilk kez s23 ultrada aldığımdan beri upgrade yapmadım ve pil ilk günkü gibi gidiyor.
Doğrudur hocam. Aynı işlemi redmi note 12 pro için yaptım. Orijinal adaptörü 67 watt. Bunu da 35 watt ile doldurdum daha daha uzun gidiyor. şarj süresi uzuyor ama inan daha fazla gidiyor.