Merhabalar, Telefonum S23 ultra. 35 watt ile şarj ettiğim zaman telefon neredeyse 1 gün zor dayanıyor. 25 wat ile şarj ettiğim zaman 1.5 hatta 2 günü zorluyor.Kullanım aynı. Sosyal medya, Hesaplar, video izle vs vs. 25 wat ile daha uzun gittiğini düşünüyorum.Bunu daha önce deneyen oldu mu ?